Labels

Ahad, 13 Jun 2010

AwaRd kUat MaKan


tanx kt UnNie bg award ni..
realitiny mmg aku kuat mkn
t'utamanya bila aku dok kt umah..hehe
besa laa air tangan mak sedap..
free plak 2 mkn...haha =D

tp kebelakangn ni aku da misi
nk diet ckit :)
sbb bl aku balik kampong ja
paksedara maksedara kata aku berisi "sedikit"
jd aku xbp suka dgr pkataan begitu :(

wat masa la misi lom bjaya..
krn tlalu banyk dugaan......
tp Insya'Allah :)
hari itu akan tiba =D

aku nk pas award ni
kat geng aku y kuat makan
jgn dok berdalih plak noo...haha

-----------------------------------
JOm Makan
-----------------------------------

5 ulasan:

PuanPepel berkata...

jom kita diet :)

haha...
da lma mencuba..
tapi tidak menahan godaaan :)

M a W a D D a H berkata...

ala juan...

rileks r..bru berisi 'sedikit'...bukan berisi 'banyak'..hehehe

mizzura berkata...

kan best kalo hadiahnye free makan...

♥ Cik Puan Pinky ♥ berkata...

nsb bek sy x pnah dpt award ni wlupun sy kuat mkn. hahaha

Perjalanan Tanpa Noktah berkata...

bagilah award kupon untuk belanja makan ke...best gakkk hehehe jangan marah ye..