Labels

Khamis, 29 April 2010

Exam Abehhh!!!!

http://emo.huhiho.com

Pengumuman!!!!
aku dh abis exam kemarin..hahak
arini bru gtaw coz
smlm aku Qadoo tido :)

http://emo.huhiho.com

ada 1 lg lom seteL
aku nya viva FYP 4hb nie
preparation ok dh kot..hehe
tgu nk pesent jaa
pas2 diisytiharkn sdh grad :)

tp dukacitany
walaupn bakal dgelar graduan
n pngangur khormat
jadual aktiviti aku msh bz
smpai ujong bln 6 ni....
lambt blik kampong la weii :(

http://emo.huhiho.com

first,,ujong bln 5 ni
pojek FYP aku tpilih utk sertai Ekspo NRIC
"National Research & Innovation Competition"
y akan wat kt USM (25-30may) nie...
jd start arini aku g makeup ckit lg
pojek aku 2 supaya xmalu sgt bw p cna :)

second,bln 6 ni aku g
contest "ROBOCON 2010"
jd tlg2 junior jap wat robot...
abis semua ni,,selesai laa tugasku
legaaaaaa
-------------------------------------------------------------------
semoga perancangn ni akn bjln lancar dgn izinNya
Insya'Allah
-------------------------------------------------------------------

9 ulasan:

awwa berkata...

ouh!!congratz!! dah hbs dh degree..syiokknya!!yabedabeduuuu.... :))

Tanpa Nama berkata...

best ye...hilang semua tension2...
lega lah tu sampai tido...hehehehe

Scha Nazri berkata...

wahh.
beznyer.
secara tidak langsung dah bg smangat sy.
tengs!

Unknown berkata...

cis!!
jealousnya
aku ada dua paper lagi
argh...

gooseberries berkata...

wah byk tol aktiviti g.. robocon pon ada.. terer r..hehe
all the best ekk =)

s h a berkata...

juan...bznyew kamu...huhuh...neway all the besh utn viva fyp...hehe...

Fia Abas berkata...

gudluck..smoga pulang membawa kemenangan hehehe =)

iniAKU berkata...

pewh~ mantap2..gudlark ye

juan berkata...

awwa-tanx awwa..em best sgt..dh kurang sdikit skt kpla..hehe :)

kuz-hahak..btol2...hilang tension..tido pn lena

syazana-yeke...aaahh bg lg semangat..hehe ;p

daina-hehe..jgn jelozz...nk enjoy ni :)

gooseberries-xtere mn pn...tpaksa coz lect soh..huhu :)

shee-em bz gk la...abis smua aktviti ni mgangur la plak..bru kurang bz..hehe

fia abas-tanx Insya'Allah

iniAku-tanx dude